مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-09سياسي

فارس من|خانواده ها نگران محتوای نامناسب شبکه های اجتماعی برای فرزندانشان هستند


برخی از کاربران سامانه فارس من خواستار نظارت بر محتوای موجود در شبکه های اجتماعی خارجی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس،  برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی خواستار نظارت بیشتر بر اینستاگرام و محتوای آن شدند.

در این درخواست آمده است در شبکه های اجتماعی که غالبا فیلتر شده هستند، کودکان و نوجوانان با کلیپ های غیر اخلاقی و خلاف فرهنگ ایرانی مواجه می شوند و این موضوع بر اعتقادات خانواده تاثیر می گذارد.

علاوه بر این در برخی از محتواهای منتشر شده در اینستاگرام به طور مستقیم شاهد اهانت به مقام های حکومت و اهانت به ساحت ائمه هستیم.

سردبیر این پویش که معلم ابتدایی است، می گوید: در اینستاگرام و تیک تاک بارها با ویدیوهایی مواجه شده است که دیدن آن ها حتی برای بزرگسالان نیز شرم آور بوده و از آنجایی که کودکان بالاتر از 7 سال به حضور در این شبکه ها علاقه مند هستند باید تا جای ممکن روی محتوای تولید شده در این فضاها نظارت وجود داشته باشد.

این معلم می گوید: بارها در میان صحبت های دانش آموزانم با مواردی رو به رو شدم که حتی من هم از گفتم آن ها خجالت می کشم و از آنجایی که قبح این کلمات در شبکه های اجتماعی برای کودکانمان ریخته است، به راحتی آن ها را به زبان می آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|خانواده ها نگران محتوای نامناسب شبکه های اجتماعی برای فرزندانشان هستند

فارس من|خانواده ها نگران محتوای نامناسب شبکه های اجتماعی برای فرزندانشان هستند